ابزار کارا

تشخیص تراز لیزری دیوالت اصلی

اصل و فیک

تراز لیزری دیوالت خوبه؟

آمریکا سازنده ی اصلی تراز لیزری دیوالت بوده که تراز لیزری های بسیار با کیفیتی را تولید می کند. تراز لیزری دیوالت در کشور چین تحت لیسانس آمریکا نیز تولید می شود که از کیفیت خوب و قیمت کمتری برخوردار می باشد. تراز لیزری دیوالت بسیار با کیفیت و با دوام بوده و کاملا نیاز کاربر را برطرف می کند. در هنگام خرید تراز لیزری باید به کیفیت و اصالت کالای محصول توجه کنید، زیرا هر کالای با کیفیتی دارای جنس فیک نیز می باشد. برای خرید این ابزار کاربردی باید چند نکته ساده را دانسته و رعایت کنید تا از کیفیت ابزار شارژی خریداری شده مطمئن شوید.

تشخیص تراز لیزری دیوالت اصلی از فیک

بعد از اعمال تحریم ها کشور های همسایه با قاچاق انواع تراز لیزری دیوالت محصولات غیر اصل و فیک خود را وارد بازار کردند. که به دلیل کیفیت پایین قدرت برطرف کردن نیاز های کاربر را ندارد، برای اینکه بدانید چه کالا هایی فیک و چه کالا هایی اصل است به نکات زیر توجه کنید:

  • استاندارد های مربوطه
  • کیفیت تراز لیزری
  • گارانتی
  • شماره سریال
  • خرید از نمایندگی
  • قیمت

استاندارد های مربوطه

تراز لیزری دیوالت اصل دارای استاندارد ce اروپا می باشد که بر روی بدنه وجود دارد، ضمن وجود این علامت دقت کنید که علامت ce روی ابزار فیک نباشد. استاندارد ce فقط به صورت ساده مانند تصویر زیر روی ابزار قرار می گیرد.

علامت ce روی تراز لیزری

کیفیت تراز لیزری دیوالت

برای تهیه این ابزار با کیفیت به ظاهر آن باید توجه کنید. تراز لیزری دارای دو ویژگی ظاهری مهم است که میتواند در فهمیدن اصل و یا تقلبی بودن کالا مهم باشد. این دو موضوع به دو دسته کلی مرتبط می شوند که عبارتند از:

  • جنس: شرکت های تولید کننده معروف همیشه از بهترین متریال در ابزار های خود استفاده می کنند. شما با لمس کردن اجسام میتوانید متوجه شوید که تراز لیزری دیوالت مورد نظر شما فیم است یا نه!
  • وزن: تراز لیزری اصل معمولا سنگین تر از نوع غیر اصل آن بوده و از ظاهر شیک تری برخوردار است.

دیوالت اصل

گارانتی:

شرکت دیوالت دارای گارانتی یک ساله معتبر می باشد که کاربر می تواند در صورت بروز آسیب در ابزار مورد استفاده از گارانتی آن استفاده کند اما محصولات فیک موجود در بازار فاقد گارانتی می باشند.

گارانتی شرکت دیوالت

شماره سریال:

هر ابزاری که تولید می شود دارای یک شماره سریال و لیبل می باشد که کاربر می تواند با اسکن کردن سریال آن متوجه کشور تولید کننده آن شود. بعد از اسکن علامت انحصاری کشور تولید کننده را می توانید ببینید که برای برند دیوالت آمریکا و چین می باشد.

بارکد

خرید از نمایندگی معتبر دیوالت:

یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید تا از اصالت کالا مطمئن شوید خرید از نمایندگی دیوالت می باشد. این فروشگاه ها محصولات اصل شرکت را به بازار عرضه می کنند. که بسیار با دوام و با کیفیت است و کاربر می تواند با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهد.

قیمت:

قیمت تراز لیزری فیک از اصل ارزان تر بوده و می توان از قیمت پایین محصولات غیر اصلی که در بازار موجود هستند متوجه تقلبی بودن ابزار شد. محصولات ارزان قیمت بازار فاقد گارانتی معتبر هستند و از قیمت کمتری نسبت به اصل آن برخوردار می باشند. این ضرب المثل که می گوید هیچ ارزانی بی حکمت نیست در این مورد صدق می کند.

معایب و مزایا تراز لیزری دیوالت diwalt

تراز لیزری دیوالت دارای مزایای زیادی بوده اما می خواهیم شمارا با معایب آن نیز آشنا کنیم:

  1. قیمت: تراز لیزری diwalt از قیمت بالاتری نسبت به سایر برند های موجود می باشد که با توجه به این قیمت امکانات بیشتری نیز عرضه می کند.
  2. وزن: در برخی از محصولات این شرکت حجم و وزن ابزار ها سنگین بوده که حمل و نقل آن برای کاربر کمی مشکل می باشد اما مدل های کوچک تر این ابزار نیز وجود دارد که کاربران بتوانند از آن استفاده کنند، اما امکانات کمتری نسبت به مدل های بزرگ تر دارند.
  3. امکانات زیاد: از مزایای کاربردی تراز لیزری دیوالت باید به امکانات فوق العاده زیاد آن توجه کرد، که هر گونه نیاز کاربر را بر طرف می سازد. کاربر در استفاده از این ابزار هیچ محدودیتی ندارد و می تواند تمام کارهای مورد نیاز خود را به درستی انجام دهد.

 چه عوامل باعث افزایش قیمت تراز لیزری دیوالت می شود؟

عوامل زیادی در قیمت تراز لیزری دیوالت تاثیر گذار هستند برای مثال تعداد خط های لیزری، برد لیزر، دقت لیزر و قابلیت های اضافی آن باعث تعیین قیمت آن می شود. هر چقدر قابلیت دستگاه مورد نظر بیشتر باشد بدیعی است که قیمت ابزار نیز گران تر شود. تراز لیزری دیوالت را می توانید از 2 ملیون تا 45 ملیون تومان خریداری نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *